Ta má ambici oslovit stávající cílovou skupinu, ale také mladší lidi. Proto je šitá na míru mladým rodinám, a i všem těm, kteří mají rádi aktivní životní styl. Značka MORA se pyšní mnohaletou tradicí. Právě legendární historie v kombinaci s moderním aktivním rodinným životním stylem tvoří základní kámen nové komunikační kampaně, jenž vzešel z dílny reklamní agentury WMC Grey. Ta se výrazně zapsala do povědomí například kampaněmi pro značky Kofola, MOL, Royal Crown Cola, Volvo nebo Bohemia Sekt.
S novým komunikačním konceptem „Spolu nám to šlape“ chce být značka MORA blíže rodinám, které díky vyspělým funkcím spotřebičů ušetří čas tak, aby mohly být více spolu, a navíc se správně stravovaly. Díky jednoduchému ovládání a vysoké kvalitě spotřebičů MORA tak kampaň motivuje i k pohodovému vaření všech členů rodiny dohromady.
„Se značkou MORA vám to bude doma skvěle šlapat. Díky nejmodernějším funkcím našich spotřebičů snadno a rychle připravíte pokrmy, které jsou nejen chutné, ale i zdravé a plné živin. Celá vaše rodina tak bude mít spoustu energie na společné chvíle, aktivity a výlety. I dostatek času na kvalitní odpočinek. Vaše správná strava a čas strávený s vašimi blízkými je pro nás důležitý,“ dodává Regina Netolická, Head of Marketing CZ/SK Gorenje group.
Značka MORA se rozhodla do kampaně „Spolu nám to šlape“ zapojit dvě ambasadorky, aktivní maminky, Hanku Kynychovou a Kateřinu Neumannovou, které budou, díky svým dlouholetým sportovním zkušenostem, přinášet inspiraci, co můžete společně s dětmi vymyslet. Protože víme, že není jednoduché děti doma zapojit tak, aby je to bavilo a zároveň jim to přineslo něco do života.
Právě moderátorka, fitness trenérka, cvičitelka a autorka revolučních fitness programů Hanka Kynychová má díky svým dcerám spoustu tipů. A o své zkušenosti se podělí i Kateřina Neumannová, bývalá reprezentantka v běhu na lyžích, bikerka, olympijská vítězka a mistryně světa, která s dcerou absolvuje náročné tenisové tréninky a obě aktivní životní styl milují.
Součástí kampaně je také podpora běhů a aktivit pro děti a rodiny společně s Hankou Kynychovou a Kateřinou Neumannovou. Kromě outdoorových aktivit vznikne i online série cviků a receptů v rámci MORAgym. Díky sérii MORAgym si užijete cviky inspirované jógou, lehkým posilováním a protahováním přímo ve vaší kuchyni. Zdravě uvaříte, uděláte něco pro sebe, a ještě si užijete zábavu s dětmi. Cvičit můžete cíleně, nebo jen tak vyplnit čas, než se uvaří voda třeba na špagety. „V rámci MORAgym se cviky také propojují s inovativními funkcemi jako je například StayWarm, Časovač, PowerBoost a další,“ doplňuje Regina Netolická, Head of Marketing CZ/SK Gorenje group.
Značka MORA je v domácnostech téměř 200 let a komunikační strategie, kde hlavním mottem je MORA Plná života, odráží emoce. Značka MORA s vámi prožívá chvíle, zážitky a nově také aktivní rodinný styl, kde se navíc snaží přispět i díky jejím novým technologiím a funkcím. V rámci nové kampaně Spolu nám to šlape se můžete těšit na komunikaci ve všech typech mediích. Se značkou se setkáte na aktivitách různého druhu, od sportovních aktivit pro děti, přes rodinnou akci na Lipně pod záštitou Kateřiny Neumannové či aktivity v rámci Nadačního fondu Hanky Kynychové. V rámci roku budou také aktivity přeneseny do prodejních akcí, na sociální média a rok uzavře TV kampaň.